1. Introducere
2. Abilitati noi si schimbari
3. Talente, Bonusuri si Mastery
4. Stats-uri, Gear-ul si Reforge
5. Glyphs, Gems si Enchants
6. Profesii
7. Consumabile
8. Rotatia si Macro-uri
9. Pre-Raid Gear List
10. Best in Slot items (Tier 11 Heroic)
11. AddOns
12. F.A.Q. (Frequently Asked Questions)
13.
14.
Am facut acest ghid pentru a va prezenta latura frumoasa si interesanta a druizilor tanci, care se pare ca sunt pe cale de disparitie pe serverul nostru. In acest ghid sper sa gasiti tot ce va este necesar pentru a tanka cu ursul, fie ca sunteti incepatori sau profesionisti.
Bun. V-ati hotarat sa va faceti un druid ca sa tankati cu el, acum vine urmatoarea intrebare: "Ce rasa sa ma fac?". In continuare am sa va prezint racialele fiecarei rase care poate fi druid, precum si care cred eu ca este cea mai buna rasa pentru un druid tank.
-
Night Elf:
Nature Resistance: "Increases your resistance to harmful Nature effects by 1."
Quickness: "Reduces the chance that melee and ranged attackers will hit you by 2%."
-
Worgen:
Aberration: "Increases your resistance to harmful Nature and Shadow effects by 1."
Viciousness: "Increases critical strike chance by 1%."
Dupa mine cea mai potrivita rasa la alianta pentru druidul tank este night elf-ul deoaree are acel 2% avoidance, care inseamna mult, deoarece druidul tank se bazeaza pe stamina, armura si dodge. De altfel night elf-ul mai are si acea rezistenta la nature spells.
-
Tauren:
Nature Resistance: "Increases your resistance to harmful Nature effects by 1."
Endurance: "Base Health increased by 5%."
-
Troll:
Regeneration: "Health regeneration rate increased by 10%. 10% of total Health regeneration may continue during combat."
Da Voodoo Shuffle: "Reduces the duration of all movement impairing effects by 15%. Trolls be flippin' out mon!"
Berserking: "Increases your attack and casting speed by 20% for 10 seconds."
Beast Slaying: "Damage dealt versus Beasts increased by 5%."
In ciuda acelor multe raciale pe care le are troll-ul, eu votez tauren-ul ca rasa pentru druidul tank in pve deoarece are acel increase base health cu 5%. Racialele troll-ului sunt mult mai bune in pvp decat in pve, iar acel health regen in combat nu prea se simte, druidul oricum primind heal de la un talent de al sau si de la healeri.
Mai jos o sa va prezint abilitati care s-au schimbat o data cu noul expansion, cat si abilitati nou implementate.
Deoarece nu mai sunt rank-uri la spells, Dire Bear Form nu mai exista, in schimb este doar o forma a ursului care se modifica in functie de lvl-ul caracterului: 65% increased armor contribution from cloth and leather items (lvl 15-39) si 120% increased armor contribution from cloth and leather items (lvl 40-85).
Stiu ca Bear Form pare nerfuit, insa cei de la blizz au bufat fiecare item leather cu 1.5x-2x mai multa armura.
Este o abilitate extrem de folositoare si trebuie tinuta permanent deoarece la 3 stack-uri de lacerate iti mareste crit chance-ul cu 9%. Cu cat ai mai mult crit cu atat ai mai multe sanse sa se activeze
Este o abilitate foarte folositoare pentru a tine aggro in situatiile aoe.
Cod: |
/run t,p,a={2,12,23,42,53,62,83,91,113,121,132,161,172,182,203,211,221,1,3,22,43,53,61,}SetPreviewPrimaryTalentTree(t[1],GetActiveTalentGroup())for i=1,#t do a=t[i]if a<9 then p=a else AddPreviewTalentPoints(p,floor(a/10),a%10)end end |
- Unii prefera ca punctele din
King of the Jungle sa le bage in alte talente, deoarece considera ca acel bonus psihical damage de 4% primit din
Master Shapeshifter este suficient pentru a genera threat. Punctele din
King of the Jungle se pot pune in
Stampede. Personal nu vad un prea mare avantaj faptul ca
Stampede iti da un malee haste de 30% timp de 8 secunde dupa ce folosesti
Feral Charge (Feral Charge nu prea ai cand sa il folosesti in timpul encounter-ului, poate doar la inceput 1 singura data).
- Datorita talentului
Brutal Impact, cooldown-ul la
Skull Bash este redus la 10 secunde. Este un spell foarte important deoarece puteti da mult mai des intrerupt la unele spells castate de boss.
- Datoriata talentului
Perseverance, druidul este singurul tank care are tot timpul reduced spell damage.
- Datorita talentului
Thick Hide druidul tank nu are treaba cu defense rating deoarece acest talent ii ofera acea sansa de 6% de a nu primi crit-uri, sansa pe care alte clase trebuie sa o dobandeasca prin cap-ul la defense.
- Datorita talentului
Leader of the Pack druidul tank este si un healer pasiv. O data la 6 secunde si cand da criticale malee isi da heal 4% din viata sa totala. Deasemenea confera tuturor party/raid membrilor 5% critical chance.
Alte specuri pe care le puteti lua in considerare: acesta, acesta si acesta.
Feral Specialization va da urmatoarele bonusuri:
In urs Mastery-ul mareste damage-ul pe care
(numar) - valoarea cu
[numar] - valoarea intr-un raid full buffed.
- Stamina: Va da Health Points precum si ceva Attack Power in plus datorita
Vengeance:
Cod: |
1 Sta = 17.1402 Health (17.99721) |
Cod: |
1 Agi = 2.5 AP (2.625 AP) [2.8875 AP]
1 Agi = 0.0030783% Crit (0.0032323%) 324.85 Agi = 1% Crit 1 Agi = 0.0041054% Dodge (0.0043106%) 243.58 Agi = 1% Dodge |
Cod: |
1 Dodge Rating = 0.005687% Dodge
176.71899 Dodge Rating = 1% Dodge |
Cod: |
1 Crit Rating = 0.0055779% Crit
179.28 Crit Rating = 1% Crit |
Cod: |
128.05701 = 1% Haste |
Este de recomandat hit cap deoarece nu veti mai da miss, in concluzie aveti mai multe sanse sa se activeze
Cod: |
120.109 Hit Rating = 1% Hit
1 Hit Rating = 0.0083256% Hit 8% Hit = 960.872 Hit Rating |
Soft cap-ul impotriva unui boss de lvl 88 este de 26 expertise, adica 781.890 expertise rating, iar hard cap-ul este de 56 expertise, adica 1684.071 expertise rating.
Este de recomandat expertise hard cap deoarece nu veti mai da dodge sau parry pe boss, in concluzie aveti mai multe sanse sa se activeze
Cod: |
30.0727 Expertise Rating = 1 Expertise
Level 85 mob = 5.0% (Dodge) / 5.0% (Parry) = 601.454 (20) / 601.454 (20) Expertise Rating Level 86 mob = 5.2% (Dodge) / 5.2% (Parry) = 631.527 (21) / 631.527 (21) Expertise Rating Level 87 mob = 5.4% (Dodge) / 5.4% (Parry) = 661.599 (22) / 661.599 (22) Expertise Rating Level 88 mob = 6.5% (Dodge) / 14% (Parry) = 781.890 (26) / 1684.071 (56) Expertise Rating |
Cod: |
179.28 Mastery Rating = 1 Mastery |
Cod: |
1 Armor = 3.2186 Armor (Bear + Thick Hide)
1 Armor = 3.282972 Armor (Bear + Thick Hide + Meta Gem) Armor cap (75% DR) for Lvl88 Boss mobs = 97717.5 Armor |
Cod: |
1 Str = 2.5 AP (2.625 AP) [2.8875 AP] |
Gear-ul este putin mai diferit acum deoarece s-a introdus Mastery. Este cam dificil sa se atinga cap-ul la hit si hard cap-ul la expertise asa ca incercati sa faceti rost de ele dupa unde puteti.
Sa vorbim despre accesorii (neck, ring): acum sunteti mai avantajati daca folositi accesorii cu Agility/Stamina in schimbul celor de tank deoarece accesoriilor de DPS cu Agility/Stamina le-a fost marita stamina de baza pentru a se ridica la standardele accesoriilor de tank, iar prin Reforging piesele cu Agility/Stamina confera mai multe sanse de supravietuire. In schimb daca nu aveti un ring sau neck optim cu agility care sa va avantajeze, puteti folosi accesorii de tank.
Prin accesorii/iteme optime ma refer ca ele sa aibe: Mastery Rating:. Trebuie sa urmariti sa aveti cat mai mult mastery rating pe iteme posibil. Inca o data va repet ca Mastery Rating este foarte important pentru un druid tank. Daca aveti un accesoriu de tank cu dodge/mastery si un accesoriu cu agility fara mastery, folositi accesoriul de tank. Nu luati accesorii de dps cu strenght/stamina/alte stats deoarece nu dau deloc dodge, chiar si cu reforge, nu sunt bune pentru voi.
Cele mai bune piese cu agility sunt cele cu Expertise(pana al soft cap)/Mastery sau cele cu Crit/Mastery ca stats-uri secundare.
- Dupa mine prioritatea la stats-uri este urmatoarea:
- Pana sa ajungeti la soft si hard cap pentru hit si expertise:
Cod: |
1. Dodge
2. Mastery 3. Expertise - pana la soft cap 4. Crit 5. Expertise - pana la hard cap 6. Hit - pana la cap-ul de 8% 7. Haste (nu va ajuta absolut deloc) |
-luati expertise din iteme, dar sa nu sacrificati Mastery pentru Expertise
Dupa ce ati ajuns la soft cap si hard cap pentru hit si expertise:
Cod: |
1. Dodge
2. Mastery 3. Crit 4. Haste |
Va intrebati de ce are un soft cap? Ei bine
Reforge la ursi este foarte simplu. Dati reforge la stats-ul cel mai putin folositor in dodge. Deoarece este o gama variata cu iteme care ofera mastery rating si cum am zis mai sus ca ne intereseaza in mod special itemele cu mastery rating, vom avea destul mastery si nu vom fi nevoiti sa dam reforge in mastery, ci trebuie sa ne concentram doar asupra dodge-ului.
Glyph of Berserk: "Increases the duration of
Berserk by 10 sec."
Glyph of Lacerate: "Increases the critical strike chance of your
Lacerate ability by 5%."
Glyph of Mangle: "Increases the damage done by
Mangle by 10%."
Glyph of Maul: "Your
Maul ability now hits 1 additional target for 50% damage."
Glyph of Frenzied Regeneration: "While
Frenzied Regeneration is active, healing effects on you are 30% more powerful but causes your
Frenzied Regeneration to no longer convert rage into health."
Glyph of Rebirth: "Players resurrected by
Rebirth are returned to life with 100% health." Mi se pare un glyph care ajuta mult, atunci cand boss-ul nu este pe tine sau esti offtank si stai degeaba poti da un ressurect cuiva mort, inviindu-l cu full hp.
Glyph of Challenging Roar: "Reduces the cooldown of your
Challenging Roar ability by 30 sec."
Glyph of Unburdened Rebirth: "Your
Rebirth spell no longer requires a reagent."
Glyph of Aquatic Form: "Increases your swim speed by 50% while in
Aquatic Form."
- Head:
Arcanum of the Earthen Ring
- Shoulders:
Greater Inscription of Unbreakable Quartz
- Chest:
Enchant Chest - Peerless Stats (eu asta recomand) sau
Enchant Chest - Greater Stamina
- Legs:
Charscale Leg Armor
- Belt:
Ebonsteel Belt Buckle
- Boots:
Heavy Savage Armor Kit sau
Enchant Boots - Assassin's Step sau
Enchant Boots - Earthen Vitality sau
Enchant Boots - Lavawalker
- Bracers:
Scroll of Enchant Bracer - Major Stamina sau
Enchant Bracer - Dodge
- Gloves:
Heavy Savage Armor Kit sau
Enchant Gloves - Greater Mastery
- Cloak:
Enchant Cloak - Protection
- Weapon:
Enchant 2H Weapon - Mighty Agility sau
Enchant Weapon - Windwalk
- Dupa mine cele mai indicate 2 profesii pentru un druid tank ar fi:
- 3x Solid Chimera Eye - "303 Stamina - 5,193 HP (5,453 HP w/ Kings or Mark)"
Draconic Embossment Stamina - " 3,342 HP (3,510 HP w/ Kings or Mark)"
Charscale Leg Reinforcements
" 2,485 HP (2,610 HP w/ Kings or Mark)
137.5 AP (158.8 AP Raid Buffed)
0.17% Crit (0.18% Crit w/ Kings or Mark)
0.23% Dodge (0.24% Dodge w/ Kings or Mark)"
- Alte profesii folositoare:
"120 Stamina - 2,057 HP (2,160 HP w/ Kings or Mark)"
- Fractured Cogwheel - 208 Mastery Rating
- Precise Cogwheel - 208 Expertise
- Rigid Cogwheel - 208 Hit Rating
- Smooth Cogwheel - 208 Crit Rating
- Subtle Cogwheel - 208 Dodge Rating
- Grounded Plasma Shield - Thinker
- Quickflip Deflection Plates - Thinker
- Inscription of the Earth Prince
"120 Stamina - 2,057 HP (2,160 HP w/ Kings or Mark)"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu