sâmbătă, 4 februarie 2012

Warlock - Destruction, PvE





In acest thread va voi prezenta schimbarile suferite de Destruction warlocks [PvE] in patchul 4.0.6. Voi incerca sa le parcurg pe toate.


    Summary




    Talent Configuration




3/7/31 insa talente gen Nether protection nu sunt un “must”, sunt doar umpluturi pve, si raman la alegerea fiecaruia.

Copy-Paste in-game codul urmator si se pune automat specul.

Cod:
/run t,p,a={3,13,23,32,42,52,72,83,91,102,131,143,151,162,172,181,191,1,33,2,23,32,52,}SetPreviewPrimaryTalentTree(t[1],GetActiveTalentGroup())for i=1,#t do a=t[i]if a<9 then p=a else AddPreviewTalentPoints(p,floor(a/10),a%10)end end



    Glyphs




    Major glyphs:
      Glyph of Life Tap - Reduce global cooldownul spellului cu 0,5secunde. [E singurul must, restul ramane la decizia voastra]

      Glyph of Fear - Un glyph destul de util, atunci cand doriti sa adaugati putin CC in rotatie sau sunteti nevoiti. Fearul acum se comporta precum Psychic Horror, (partea cu tremble in horror, tine targetul pe loc), insa are un cooldown de 5secunde;

      Glyph of Soul Link - Cu acest Glyph 25% din damage-ul primit de warlock este primit de Pet-ul activ. Glyphul adauga inca 5% la Soul Link;


    Minor glyphs: Alegerea voastra.




    Stats

Main statul il reprezinta Intelectul, insa un stat foarte important este hitul, care trebuie sa fie undeva la 17%.
S-a dovedit ca pe 4.0.6 hasteul este peste crit, chiar daca pana in Cataclysm, destruction warlock s-a bazat doar pe high crits, acum rotatia a devenit mai complexa, iar hasteul e benefic. Un extra tick pe Immolate ,Corruption, Shadowflame. De aceea la gear care sa iti permita, mergi cu incredere peste soft capul de haste. Undeva la 30,01% e deajuns pentru a atinge maximul de dps [cand va permite gearul, nu neglijati statsurile], 2 extra tickuri pe Immolate.
Un nou stat e mastery, un stat destul de bun, insa lantul de prioritati e urmatorul. Intelect > Hit > Haste > Crit > Mastery.
Spiritul este un stat mort!
Haste-ul este benefic pentru a imbunatati dps-ul personal. Voi demonstra mai jos cum actioneaza haste-ul in noul sistem, daca pana acum haste-ul reducea timpul dintre tickurile doturilor, reducand in acelasi timp si durata acestora, maestrii de la Blizzard s-au gandit la asta, si au adus un nou sistem, care pastreaza durata initiala a doturilor si in plus mai adauga un extra tick sau mai multe.


Diferenta dintre 24% Haste si 25% Haste :



Diferenta de 1% dintre valoarea haste-ului a adus un extra tick pe Corruption! Atat de valoros a ajuns haste-ul.

In cazul Immolate-ului, avem urmatoarele date :
  • La 29% Haste, Immolate beneficiaza de 6 tickuri;
  • La 30% Haste, Immolate beneficiaza de 7 tickuri. Asta e breakpoint-ul pentru high end gear.

Asta inseamna ca 2 extra ticks de Immolate = 30%haste.
30,01% buffed [in raiduri cu Dark Intent si cu aura Mind Quickening de 5% haste) e punctul la care trebuie sa ajungeti!
(Note: Grafica apartine lui Cynwise)




    Reforging

Daca nu aveti capul de 17%, faceti reforge in Hit.
    Reforge to Hit -> Pana atingeti capul, Hitul este cel mai important stat care sta intre un warlock si performanta.
    Piesele cu Mastery, Crit / Hit -> Mastery reforged to Haste;
    Piesele cu Mastery si Haste -> Mastery reforged to Crit;
    Piesele cu Crit si Hit -> Crit reforged to Haste;
    Piesele cu Haste si Hit -> Raman asa cum sunt.



    Clipping

Momentul in care va reimprospatati DoT-urile e benefic pentru dps-ul unui warlock.
Sa luam ca exemplu Corruption. Momentul oportun pentru a reimprospata un DoT este dupa penultimul tick, intre penultimul tick si tickul final (1 - 3sec - depinde de haste, se poate calcula si testa pe dummy cu ceva aura de 5% haste, sa fiti aproape de stats din raid, pentru cei care joaca serios), ci nu random, cand vrem noi.

Corruption reimprospatat intre penultimul si tickul final



Durata primului Corruption isi face extra tickul final iar durata DoT-ului este extinsa, implicit numarul de tickuri.

Corruption reimprospatat dupa al treilea tick



Corruption prinde si al 4-lea tick insa durata nu se stacheaza pana la 36sec.
(Note: Grafica apartine lui Cynwise)


Aceste lucruri se aplica in encounterele statice (Partea cu asteptarea secundei pana la ultimul tick)! Cand va aflati in miscare nu pierdeti timpul, castati DoT-urile instante de cate ori e nevoie!


    New Spells

Voi pune doar spellurile, talentele [inclusiv Bane of Havoc] le voi explica in cadrul rotatiei.
    Dark Intent - Acest spell actioneaza asemanator Focus Magic , intre warlock si playerul pe care a fost aplicat Dark Intent se creeaza un link, atat warlockul cat si celalalt player castiga 3% haste cat timp Dark Intent este activ. In plus la fiecare critical periodic damage / healing effect , warlockul primeste 3% increased periodic damage/healing timp de 7 secunde, in timp ce playerul celalalt primeste 1%. Se poata staca de 3 ori. 9% increased damage pentru warlock, 3% pentru cel pe care ati aplicat spellul. Urmatoarele clase sunt favorizate in vederea utilizarii Dark Intent-ului :

    Healeri:
      - Restoration Druid;
      - Holy Priest (healer pe raid);
      - Restoration Shaman;
      - Holy/ Discipline Priest (healer pe tanc).


    DPS:
      - Shadow Priest (Cea mai buna alegere cu cel mai mare uptime);
      - Balance Druid;
      - Fire Mage;
      - Feral Druid;
      - Survival Hunter.


    Interesul unui warlock atunci cand isi alege target-ul pe care va casta Dark Intent, e sa profite cat mai mult de procul acestui spell, sa aiba un uptime cat mai mare.

    Demon Soul - Un spell puternic, un cooldown important. Avand Impul ca pet, fara nicio discutie, acest spell creste sansa de crit cu 30% pentru 20secunde pentru Destruction Spells.
    Fel Flame - Scopul acestui spell a fost de a aduce un spell bun pentru mobilitate. E un spell instant care face shadowfire damage.
    (Acest spell se da doar daca bonusul de 4 piese Tier11 procuie sau daca sunteti in miscare si nu aveti ce da. Nu se da pentru a mari durata Immolate-ului. E pierdere de dps.)
    Soul Harvest - Out of combat spell destul de util pentru a recapata shardurile intre encountere si pentru a regenera hpul.
    Soulburn - Veti folosi asta in majoritatea cazurilor in combinatie cu Soulfire.



    Rotation




Destruction e un sistem de prioritati si cooldownuri, nu o rotatie propriu-zisa!

Curse of the Elements ramane un booster important al damageului, si deoarece Curse of Doom a fost convertit in Bane of Doom le poti avea pe amandoua. Bane of Doom da acum damageul acela dupa 15secunde.

Se incepe cu Soul Fire pentru Improved Soul Fire. Acest buff trebuie mentinut permanent.
O sugestie, inainte de pull, incepeti cu Soulburn ramaneti cu bufful, apoi repede Soul Harvest sa recuperati shardul utilizat pentru Soulburn, si sa castati Soul Fire care devine instant sub efectul Soulburn-ului.

Curse of the Elements -> Soul Fire -> Bane of Doom -> Immolate -> Corruption -> Conflagrate -> Chaosbolt -> Incinerate.
Empowered Imp are un nou proc de care trebui sa profitati mereu. Face ca urmatorul cast de Soul Fire sa fie instant.
Urmariti cooldownurile constant, profitati de procul de Empowered Imp, Improved Soul Fire sa fie activ permanent (daca ati uitat de buff pentru o secunda, folositi Soulburn + Soul Fire sa il reaplicati rapid). Cand sunteti langa boss, nu ezitati sa strecurati si un Shadowflame.
Cele mai mari dificultati le veti intalni la conflictul dintre cooldownuri.
A aparut un nou talent numit Burning Embers. Un motiv in plus sa va tineti impul in viata.
Backdraft a suferit modificari, era un talent cheie pe Wrath of the Lich King [inca e]. Aceste schimbari consta in eliminarea completa a partii in care global cooldown-ul Destruction spellurilor castate sub efectul Backdraft-ului era redus [3 charges]. Alta schimbare o reprezinta inlocuirea partii in care Backdraft-ul reduce cast time-ul Destruction spellurilor castate sub efectul acestuia [3 charges]; inlocuirea se face cu Shadow Bolt, Incinerate si Chaos Bolt, acestea fiind singurele spelluri afectate de Backdraft.
Pe Wrath of the Lich King multi se confruntau cu charge-urile care dadeau batai de cap, nu iti permiteai sa pierzi un charge pe Immolate, dar nici un Incinerate fara Immolate pe target, multi alegeau refresh-ul inainte de Backdraft, ei, bine, nu mai e necesar refreshul inainte de Backdraft, Immolate nu mai consuma un charge din Backdraft.


    Bane of Havoc & Multiple Targets / AoE Damage

Sa zicem ca aveti 2 inamici in fata, aplicati Bane of Havoc pe unul dintre ei si continuati sa dati dps pe celalalt ca in imaginea de mai jos :


Cand vine vorba de AOE damage, in encountere cu bosi care summoneaza adds, aplicati Bane of Havoc pe boss, si utilizati Shadowflame si Rain of Fire. Puteti strecura si un Shadowfury daca il aveti.
Atat timp cat bossul va avea Bane of Havoc activ pe el, 15% din damageul pe care il faceti mobilor va fi primit de boss.


    Gemming


Puteti opta pentru Red in locul unui Blue / Yellow socket daca bonusul itemului e mai slab decat 20Intellect, si doar daca aveti un Red socket pe itemul in cauza.


    Professions

    Tailoring - Va ofera Lightweave Embroidery care va da 580Intelect pentru 15secunde cu un Internal cooldown de 64secunde. Aceasta profesie reprezinta cea mai buna optiune pentru imbunatatirea dps-ului;
    Engineering - Incepand cu Patchul 4.0.1 tinkers oferite de engineering se stacheaza cu enchanturile normale. Synapse Springs , tinkerul de pe hands care va ofera 480intellect pentru 10secunde. Celelalte (Fleaxweave Underlay ,Nitro Boosts ,Grounded Plasma Shield) nu sunt sigure, si se dovedesc a fi riscante in cadrul raidurilor serioase;
    Blacksmithing - Va ofera extra sockete pe wrist si pe gloves, 2 sockete rosii, care aduc o imbunatatire de 80Intelect;
    Alchemy - Mixology combinat cu Flask of the Draconic Mind aduce o imbunatatire de 80 Intelect. In plus, aveti un flask care nu se consuma niciodata, si care poate fi utilizat in arene Flask of Enhancement;
    Enchanting - Va ofera 2 enchanturi de 40intelect pe ringuri. In total, un bonus de 80 intelect;
    Skinning - Va ofera 80crit;
    Leatherworking - Va ofera Draconic Embossment - Intellect , 130Intelect in loc de 50 pe bracers, un castig de 80 Intelect;
    Inscription - Va ofera Felfire Inscription Un enchant de 120Intellect/25haste;
    Jewelcrafting - Va ofera 3xBrilliant Chimera's Eye in loc de 3xBrilliant Inferno Ruby. Un castig de 81 Intellect;
    Herbalism - Va ofera Lifeblood un spell destul de okay, cu un cooldown de 2 min, acest spell va ofera 480haste pentru 20de secunde.




    Best In Slot Items & Enchants

Aici puteti da inspect unui Dwarf Warlock facut de mine, cu BiS items.
[Note: Nu luati in considerare Itemele reforged de pe profilul ala!]

Aceasta lista va cuprinde cele mai bune iteme care se pot obtine conform Patchului 4.0.6:



    Pre-Raid BiS items




    Consumables




    Addons & Macros


MSBT, Quartz Proc Module + Power Auras au acelasi scop, sa va faca gameplay-ul cat mai placut, alegeti-va addonul care va place pentru a urmari procul de Empowered Imp in timp util si pentru a pastra Improved Soul Fire activ in permanenta.



Instalati Power Auras si ingame dati run comandei "powa" , "/powa" mai exact, apoi mergeti la Global effects si la Import, ca in screensnapul de mai sus, copiati codul de mai jos si lipiti-l in sectiunea aceea :
Cod:
Version:4.16; InvertAuraBelow:5; anim1:2; icon:Spell_Fire_Fireball02; beginSpin:true; buffname:Improved Soul Fire; begin:2; x:-169; texture:148; owntex:true; speed:0.6; size:0.35; torsion:0.99; y:13; anim2:6; timer.h:2.11; timer.Texture:AccidentalPresidency; timer.enabled:true; timer.cents:false; timer.y:-54; timer.x:-171; timer.UseOwnColor:true

Acest cod va seta addonul sa va urmareasca bufful de Improved Soul Fire si in timp util sa va anunte cand e pe cale sa se termine, pentru a-l putea reimprospata rapid + un timer. Animatia, culorile, timerul etc se pot seta dupa preferinte.

Macros:
Un macro util aici. Atunci cand spamati Incinerate de exemplu, impul va va asista cu Firebolt. Exista un mic bug recunoscut de cei de la Blizzard in legatura cu delayul pe autocastul petului. Cu Glyph of Imp si cu procul de Empowered Imp, chiar nu iti permiti sa se piarda vreun Firebolt.
Cod:
#showtooltip SPELLNAME
/cast [@pettarget, exists] Firebolt
/cast SPELLNAME

Exemplu -
Cod:
#showtooltip Incinerate
/cast [@pettarget, exists] Firebolt
/cast Incinerate


In cazul in care intampinati probleme gen Impul ataca alt target si nu tine Burning Embers mereu pe target, utilizati
Cod:
#showtooltip Incinerate
/cast Firebolt
/cast Incinerate
/cast Firebolt

E simplu insa destul de util. Puneti macroul asta si pe Soul Fire / Chaosbolt / Immolate. E un gain de DPS.

Soulburn + Soul Fire
Cod:
#showtooltip
/castsequence reset=2 Soulburn, Soul Fire
/cast [@pettarget] Firebolt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu